FAQ

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę. Koszt wysyłki pozostaje ten sam.

Jak zwrócić produkt?

Proszę postępować zgodne ze wskazówkami z zakładki DOSTAWA I ZWROTY (górne menu sklepu). Każdy produkt mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny.

Ile wynosi koszt wysyłki?

Niezależnie od ilości zakupionych produktów koszt wysyłki zawsze pozostaje ten sam, czyli 19,99zł za paczkę pocztową priorytetową z możliwością monitorowania drogi zamówienia na stronie przewoźnika.

Jakie są metody płatności?

Dostępne metody płatności to szybkie przelewy DOTPAY, płatności kartką, płatności BLIKIEM i płatności poprzez PayPal.

Czy oferują Państwo kody rabatowe?

Tak, proszę polubić stronę naszego sklepu na FACEBOOKU lub INSTAGRAMIE. Często oferujemy tam kody rabatowe z różnych okazji.

Jak wybrać rozmiar?

Proszę korzystać z tabelek z dokładnymi wymiarami na stronach poszczególnych produktów. W razie wątpliwości zalecamy wybrać większy rozmiar.

Ile będę czekać na zamówienie?

Zamówienia są realizowane w ciągu jednego do dwóch dni roboczych od ich złożenia. Czas dostawy to zazwyczaj około 14 dni. Doręczy je do Państwa Poczta Polska. Doręczenie będzie poprzedzone wiadomością SMS, dlatego warto podać swój numer telefonu na etapie składania zamówienia.

Czy ponoszę koszty odprawy celnej lub inne dodatkowe koszty?

Nie, nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych opłat. Nigdy nie prosimy o dokonanie dopłaty do zamówienia.