FAQ

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę. Koszt wysyłki pozostaje ten sam.

Jak zwrócić produkt?

Proszę postępować zgodne ze wskazówkami z zakładki DOSTAWA I ZWROTY (górne menu sklepu). Każdy produkt mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny.

Ile wynosi koszt wysyłki?

Niezależnie od ilości zakupionych produktów koszt wysyłki zawsze pozostaje ten sam, czyli 15,99zł za przesyłkę kurierską z możliwością monitorowania drogi zamówienia na stronie przewoźnika.

Jakie są metody płatności?

Dostępne metody płatności to szybkie przelewy AUTOPAY, płatności BLIKIEM i przelew tradycyjny.

Czy oferują Państwo kody rabatowe?

Tak, proszę polubić stronę naszego sklepu na FACEBOOKU lub INSTAGRAMIE. Często oferujemy tam kody rabatowe z różnych okazji.

Jak wybrać rozmiar?

Proszę korzystać z tabelek z dokładnymi wymiarami na stronach poszczególnych produktów. W razie wątpliwości zalecamy wybrać większy rozmiar.

Ile będę czekać na zamówienie?

Zamówienia są realizowane w ciągu jednego do dwóch dni roboczych od ich złożenia, jeżeli w karcie produktu nie ma innej informacji. Czas dostawy to zazwyczaj około 7-10 dni roboczych. Doręczy je do Państwa kurier Pocztex, kurier DPD lub InPost. Doręczenie będzie poprzedzone wiadomością SMS, dlatego warto podać swój numer telefonu na etapie składania zamówienia.

Czy ponoszę koszty odprawy celnej lub inne dodatkowe koszty?

Nie, nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych opłat. Nigdy nie prosimy o dokonanie dopłaty do zamówienia.